Ihanaa syksyssä on pipot!


Eilen pidin lepopäivää, mutta olen silti lähtenyt marrasputki-haasteeseen mukaan kävelemällä tai juoksemalla päivittäin. Eilen oli kävelyn vuoro. Vein poikani voimisteluharjoituksii ja otin koirani mukaan. Kävelin koiramme kanssa tunnin verrran ristiin rastiin kaupunkia lenkkivarustuksessa. Pakkasta oli 8- ja todella hyinen tuuli. Olin niin jäässä kuin ihminen voi olla. Hampaat kalisivat ja vartalo tärisi lähes koko automatkan kotiin. Kävellessä pitää olla paljon lämpimämmin päällä kuin juostessa, sen opin eilen. En nimittäin paljon kävele.. =) 

Tänään kaivoin esille paksumma talvitakit ja jatkan talvitakkien penkomista. Kun listasin syksypostauksessani syksyn hyviä ja piristäviä puolia, niin unohdin pipot! Pipot ovat ihania, varsinkin kauniit pipot. Ne jotka tuntevat minut paremmin, tietävät minuns rakastavan ruusukepipoista. Tänään sain työkaverilta soviettavaksi neljä tummaa ruusukepipoa, enkä yhtään tiedä mikä sopisi minulle parhaiten. Kaikkia en viitsisi hankkia, neljä on liikaa. Mutta kaksi voisi olla hyvä määrä, toinen lenkkipipoksi ja toinen vapaa-aikaan. Minun mielestäni lenkkipipokin voi olla kaunis, sanoivatpa muut mitä vaan. Kauniista ja itseä miellyttävistä vaatteista tulee hyvä ja pirteä mieli.

Tiukkapipo x 4

Jonkun silmään nämä kaikki pipot näyttävät samanlaisilta, mutta jos huomaat eron, niin auta minua ja kerro mikä mielestäsi sopii minulle parhaiten. Kiitos!

Alan pukea ulkovaatteita päälle ja lähden lasten kanssa ulosa pelaamaan lamppusta ja poliisia ja rosvoja. Jip-pii!

Ihanaa tiistai-iltaa kaikille!

_M_

Ei kommentteja